Circulation 


(Monitor) Announce her  Vocational training & Professional development in Lebanon

((To make the rights sun shines on the world to see itself and see us))

Belief in the principles of the General Assembly in promoting human rights march through the rehabilitation and development and enable them to contribute in new ways to raise the level of professionalism and technical support to the Palestinian refugee youth in Lebanon.

Support & supervision of the International Labor Organization (ILO) launched the Palestinian Society for Human Rights Foundation (Monitor) vocational training program in the following disciplines:

Your browser may not support display of this image.  
 
A course of six months starting from October 1, 2010 gets the trainee at the end of the session an official certificate certified by the Ministry of Education and Higher Education in Lebanon, enables trainee to work in the competence & this is what facilitates getting work.

To register attend in person to:

For information and clarification call   +961 70 094463  +961 3 118935

Note: The registration fee is free and secure transportation.

 

تعميم

(راصد) تستكمل برامجها التدريبية وتعلن عن مشروع التدريب والتطوير المهني في لبنان

(( لنجعل من الحقوق شمساً تشرق على العالم ليرى نفسه ويرانا ))

إيماناً بمبادئ الجمعية في تعزيز مسيرة حقوق الإنسان عبر تأهيلها وتطويرها وتمكينها بطرق جديده تساهم في رفع المستوى المهني والتقني للشباب الفلسطيني اللاجئ في لبنان .

بدعم واشراف من منظمة العمل الدولية (ILO) تطلق الجمعية الفلسطينية لحقوق الإنسان (راصد) برنامجها التدريبي المهني في التخصصات التالية:

 

مدة الدورة التدريبية ستة أشهر إبتدأً من 1 تشرين الاول 2010  يحصل المتدرب/ة  في ختام الدورة على شهادة رسمية مصدقة من وزارة التربية والتعليم العالي في لبنان، تخوله من العمل عليها في اختصاصه وهذا ما سيسهل عليه اهليته في العمل .

للتسجيل الحضور شخصيا الى :

للاستفسار و الاستيضاح الاتصال على الرقم +961 70 094463  +961 3 118935

    ملاحظة:  رسوم التسجيل مجانية والنقليات مؤمّنه .

 

 

02/09/2010

 

* يقوم موقع الصفصاف بوضع تذكير بالقائد النموذج الأسير أحمد سعدات الذي اقتربت محاكمته في الشهر القادم ، وهو يقبع في العزل الانفرادي بزنازين الصهاينة منذ فترة طويلة .. تضامنوا مع أسرى شعبنا .. ولا تنسوا أنهم امانة في رقابكم